Dulu Bestfriend, Sekarang Tidak Lagi

Dulu aku ada la baik ngn sorang mamat ni. Baik giler sampai orang cakap aku 'couple' ngn dye. Sebenarnya ktorg hanyalah kawan semata-mata. Tak ada hubungan lain selain dari sahabat. Tapi apakan daya. Sebab tuhan yang menentukan segala-galanya. Selepas 1 peristiwa buruk berlaku terhadap diri ini, saya dah tawar hati. Kerana 'awek'nya segala-galanya berubah. Nasib la saya masih ada ramai kawan lain yang support saya. Thnx friends



Bukan mahu ungkit ke ape. Saya cuba untuk baik dgn kawan lame saya. Walaupun hati ni dah agak tawar utk berbaik semula. Saya cuba cari point untuk selalu baik dgn dye tp mesej pun mcm nak tak nak. Fine.. I can accept it. Tapi bile dapat tahu dye dah ade kawan baru kat tempat LI dye dan saya pun dye dah tak nak layan, saya ambil jalan mudah iaitu berhenti berusaha dan cuba menjauhkan diri. Bijak tak??!! hahahaha

Akhirnya 'bestfriend' itu hanya untuk masa silam sahaja. Sekarang hanya lah kawan biasa yang susah untuk saya tafsirkan kerana saya dah tak ada hati lagi untuk seperti dulu. Sorry kepada my 'bestfriend' dahulu. Saya dah pandai menilai. Terima kasih atas segalanya.



Kita hanya berusaha dan hanya tuhan yang menentukannya... Wink! Wink!

No comments:

Post a Comment