Back to school

Perasaan ni slalu je suh saya datang skolah
Hati ni nak sgt jumpe cikgu-cikgu
akhirnya hari ni tercapai
30 Jun 2011
Saya, Dayah & Jepa sempat melawat sekolah
menyaksikan adik-adik kat skolah dengan acara masing2 MyEm0.Com
Bile tgk dorg, ingt la kat kawan2 5terz yg lain
Mase ktorg mude2 dulu
macam2 perangai
kalo di ikutkn, mmg pening la cikgu nak layan

5terz created a lots of memories there
Setiap tempat kat skolah tu ade je kenangan ktorg
mmg best la skolah pempuan saje
masing2 dengan cara masing2

Suke ngn cikgu2 yang masih sama mcm dulu
walaupun dah rmai cikgu baru
dorg tetap ag melawak mcm dulu
Cikgu2 yang lawak kat skolah
antaranya,
Cikgu Hu Lai Mi
Cikgu Asri
Cikgu Nazri
Cikgu Saiful
dan banyak lagi la
xley nk tulis byk2 t xckup page blog ni

Ape yang best kat skolah skrg
makin byk pokok bunga
hahahaha ;)
Siyezly macam tadika da
sweeeeeetttttt!!!

Hmmm.... Smoga adik2 kat skolah
dapat majukan skolah
dan naikkn nama dan martabat skolah
jagalah peribadi sebagai seorg Islam dan juga sbg perempuan
Bukan senang untuk cikgu2 jaga anak2 perempuan ni
Lagi susah nk jaga sorg ank perempuan
dari nak jaga lembu sekandang
SCIPP apetah lagi..
beratus2 anak-anak perempuan yag cikgu kene jaga
Cikgu2 SCIPP sememangnya terbaeekkkk!!!
Love U Cikgu... Muahhh...MyEm0.Com

MyEm0.Com
Haaa.... Sempena KOT ni..
Keputusannya...
Juara : Dinamik (Yeaaayyyyy!!!!)
Akhirnya juara dinamik selepas 14 tahun wujudnye SCIPP
N. Juara: Cekal
No. 3 : Bestari
No.4: Arif..

Ni la gambar2 sepanjang lawatan kami ke SCIPP sepanjang hari ni...
layannnnnzzzzzz.......


Ni la kelas saya dulu.. 5 Hajar


Ni la tempat duduk saya dan Azfa zaman skolah dulu ;)


Haaa...!!! Xlupe bilik cikgu Rashid *My favorite teacher*




Cikgu-cikgu sibuk dengan kerja masing2



Ni la kerja cikgu-cikgu laki.. Jaga line aje...hehehe

2 comments:

  1. haha....ptot nyee akk 2 kne trlbt jge line skali..haha

    ReplyDelete