Salam Aidilfitri

Assalamualaikum w.b.t untuk seluruh umat Islam di seluruh dunia...
Coretan saya kali ni hanya untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada kedua ibu bapa saya, EN. RAZALI BIN AWANG HAMAT & PN. HAZIZAH BT. ISHAK yang kini sibuk dengan persiapan raya esk. Saya juga amik kesempatan ini untuk ucapkan SALAM LEBARAN kepada adik-beradik saya.. Along, Ida, Amirah, Hakimi & Hadirah.. Kepada sanak saudara yang berada di kampung, rakan-rakan di UPNM, kawan-kawan saya di SKT, SKPA & SCIPP dulu tak saya lupakan.. Kepada cikgu-cikgu yang dah banyak berjasa dan kepada saudara-saudara Islam saya di Palestin yang menyambut lebaran dalam suasana yang tak dapat saya gambarkan.. Semoga Lebaran ini memberi input yang cukup bermakna untuk semua.



Saya juga mohon maaf atas segala kesilapan yang pernah saya lakukan sebelum ni. Sebagai manusia, saya tetap melakukan kesilapan. Halalkan segala makan minum saya. Sekiranya ada terambil di luar pengetahuan saudara/saudari..Saya susun 10 jari memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Sekiranya saya ada terkasar bahasa, maafkan lah saya.

Sempena lebaran ini juga.. Salam Aidilfitri untuk kawan-kawan yang beraya di luar negara.. Berd @ Siti Nor Hidayah yang kini berada di Jepun.. Angah di France, Ras Azira di Australia (kalo x clap) dan Fatin di Rusia.. Jangan sedih-sedih di hari lebaran ni ea..

Wassalam.....~!

Maaf kad raya xsempat dicari
nak kate cbuk xlah bz
namun yang jauh dirindui
untuk saya susun 10 jari
ampun kelemahan diri
andai pernah melukai
biar ucapan masih awal lagi
sblm line menjadi bz
sebelum internet pending ag
SALAM KEMAAFAN DI AIDILFITRI

2 comments: