Majlis Berbuka Puasa Kelab Srikandi ~


9hb September 2009... Kelab Srikandi UPNM adakan majlis berbuka puasa ngn Penaung Kelab Srikandi, Datin Rosnah. Datin sangat lawa pada pendapat saya la kan...Hehe =) Mlm tu ktorg berbuka mkn nasi ayam. Cian kat member saya, Name dye Zurain a.k.a Pai.. Dye la yang incharge sumer ni. Dengan bantuan dan kerahan tenaga junior2, berjaya gak dye sempurnakan majlis ni.

Dalam majlis ni, turut diadakan sambutan hari lahir kepada ahli2 kelab srikandi yang lahir dari bulan Januari - September...Saya pun salah seorang yang sambut hari lahir tu. hehe=)..*nak hadiah la... Datin dijemput untuk sempurnakan majlis potong kek. Ahli2 yang sambut hari lahir dijemput naik ke pentas untuk same2 mengimarahkn pentas. Datin ptong kek ngn pedang mlm tu.. Hak2.. Mlm tu, saya duk agak dekat ngn datin & saya kene bkak kn pedang. sbb tlalu gelabah nk bg pedang kat datin, sampai xleh nk tarik. Rupe2nye, saya lupe buke lock pedang tu. Hak3... Tkpela...Sbg pengajaran, jgn cepat gelabah. Huhu...



Lps acara ptong kek, barula ktorg berbuka. Dlm majlis tu, saya duduk ngn Lalat, Ziela & Puan Nabila. Meja dikhaskan utk 8 org. Tp byk lak kosong. So, byk gak la mknan lebih. Hehe..ape ag, belasah jer la sume. Ciap bawak blk bilik ag. Leh uat sahur lak tue. Dah mmg rezeki ktorg. Thanx to organizer yang dah sempurnakan majlis ni. Thnx to junior2 2008 & 2009.

Comment: Kawan2 sume pkai baju cantik2 mlm tu. Datin pn lawa, kapt. Ain pn pandai bergaya. Mmg mantap!!! Kne adakan class grooming la cmni. Haha..Especially to Ziela. Hak3...Sorry Ziela

No comments:

Post a Comment