Selamat Hari Raya Aiditfitri =)

Sempena Hari Raya Aidilfitri ni, saya nk mintax maaf kat sume kwn2. Mohon ampun dan maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki. 0-0 ea... Kalo ade tkasar bahsa, tersalah ckp & ade menyebakan org trase ati, sy susun 10 jari pohon ampun dah maaf. *jiwang x??? Hak3....

Kepada bdk2 kelas saya.. 2 ZK 25.. Jgn nakal2 kat kampung. Kepada Platun 3, kompeni D, batalion Tuah.. Selamat bergumbire di kampung. Lps raya kite jumpe & baris same2 ag ea. Jgn main meriam buluh. Stakat bunga api tu ok ag. Hak3...Mercun ketupat pn xyah main la. Nnt putus tgn & bising jer.

Esok bersamaan 18hb Sept 2009, saya akn blk ke timur... Yahooo....!!! besh nyer.. Xsabar tggu hari esok. Hak3.. Saya blk ngn 2 org kazen saya. Andika & Angah.. Thanx kazen ku sbb tumpangkan saya. hehe..hrp2 dorg xbawa kete laju2.

Akhir kata... Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir & Batin untuk semua..

P/s: Mak, Abah...Tunggu sarah kat kampung ea. I wanna kiss you.. Really miss u...Luv u so much!!!.. *Homesick troookkkkk!!!!

No comments:

Post a Comment