2nd Lab ~ Combinational Logic Circuit

6 Ogos 2009: adehhh..Lab electronic... Kali ni Mem Chew xda. So, Mem Miza dah amik alih tempat Mem Chew. Pagi2 ag, bdk2 class sy dah btenggek kat tepi lab tu. Tunggu 'abg2' lab bkak pintu lab tu.. Uat lab Combinational logic ni mmg best sbb ktorg gune trainer baru...YYuuuhhhuuu... Best ah lengkapkan litar tu..Cucuk jer pin2 IC tu. then sambung2 jumper n ciap.. Tadaaaaa....!!! tp ktorg tensen gak bile dh clap connect dye pnyer circuit tu. Thank tu Mem Miza yang byk bntu ktorg uat Lab ni.

Time mule2 msuk lab, Mem Miza ade mntak ktorg punye Pre-Lab.. Rmai bdk2 ni yang xuat sbb xtau nk gune multisim.. Alhamdulillah... Nani & Aida tlg uatkn untuk group sy.. Cayam sama kamoo Nani & Aida sbb selamatkn group kite. Haaa....Len kali kene la ingt sket sbb saya tgk Mem Miza cam strick jer. Huhu...Apekah yang best ngn group saya???!!! Group saya mmg best sbb Nani & Aida sangat rajin. Saya bernasib baik sbb dapat group yang best cam Aida & Nani.

2nd lab ni, ktorg dpt ciapkan awl sbb masing2 bertungkus-lumus nak ciapkan cepat. Sape ciapkn cepat, dorg leh blah awl. Tambahan lak, msing2 lapar. Dorg kejar cafe la agknye. Huh..!! Report!!... Report yang lepas pon masih dlm proses, ni bertambah lak 1 ag report baru..Adehh...! Cayoukkkk Sarah!! Dont give up.. Jgn tangguhkn keje. Nnt belambak lak jd nyer. Kepada Kechik...Thanx coz bg pinjam hp coz ktorg nak bgambar ngn Mem Miza. Mem Miza cool jer ktorg ajk amik gambar same2. Mem mmg best!

Thanx to 'abg2' juruteknik... yang byk tlg ktorg dr segi teknikal. Ops...lupe daaa... To Tn. Syed Mohd Fairuz ... Thanx coz turut turun padang bantu ktorg wat lab ni. Tp.. time ni saya xsempat jumpe tuan sbb group sya ciap awl. Tn. Syed ni dah ajar saya sem lps. Dye mmg best sbb pe dye ajar saya fhm. Tn. Syed xkedekut markah. Dye akan tlg classmate saya sedaya upaya dye. Thanx a lot to him.. Jasamu dikenang~

Lastly... Thanx to all my classmates yg dh tlg ktorg dlm menjayakan 2nd lab ni. Penghargaan utk Mem Chew jgk. Miss u Mem.. Xsabar nk tggu mem blk dr kursus.. Wah... lambat ag la. Mem tinggalkan ktorg 3 minggu. To all my classmate..Gud Luck!! I love all of you!!

No comments:

Post a Comment