Dinner Sebelum Ramadhan.. 2ZK25 & 2ZK50

Hye kawan-kawan....Sempena Ramadhan ni, marilah kite same2 bermaaf-maafkan. Lupekan segala sengketa & banyakkan lah melakukan ibadah. (Ibadah bkn utk ramadhan shj, tp untuk bile2 pon). Memandangkan Ramadhan dah hampir tiba, bdk2 kelas saya 2 ZK 25 dah utarakan cadangan untuk buat mkn mlm Kos Electric & Eloctronic iaitu 2ZK25 & 2ZK50. Dinner ni di utarakn oleh penaung kelas saya.. Name dye MOHD NUR ASYRAN. kalo bkn sbb dye, xda sape yg akn utarakan dinner ni. Thnx to him.. Disebabkan saya IC kelas @ ketua kelas sem ni, terpaksa la saya handle dinner ni. Ktorg uat majlis ni simple jer. Tp best!!! Majlis ni ktorg adakan pd 190809...




Untuk majlis mlm tu, saya dh tempah nasi goreng ayam & air sirap oren.. Sorry ea kwn2. Air sirap oren tu xrase cam air siraporen. rase cm air sirap jer. Aunty Aisyah cafe lupe nk rase kot. Pape pn thanx to Tauke Cafe UPNM yang dah ciapkn hidangan ktorg mlm tu. Tgh saya sibuk2 sediakan sumer ni, terjadi lak masalah. Bkn ape pn, xda kenderaan nk hantar mknan kat blok Bestari. Lame pnye tggu, ktorg berjaya gak bwk mknan tu ke blok bestari dgn gunakn van cafe yg bru lps anta pekerja dye blk. Time tu dh pkul 8.30mlm. Ktorg jnji dinner tu kul 8.30.. Sorry yer kwn2 sbb xdpt bawakn mknan tu secepat mungkin.



Bile sampai lak kat Blok bestari, tup..tup.. IC kelas ZK25 ckp, xdakelas kosong utk dinner ni. Lame gak la acara cari kelas ni. Dlm kul 9 mlm ktorg decide utk buat majlis ni kat tepi makmal civil. Leh tahan gak la tempat tu. hihi... Lps sume dah berkumpul kat ctu, saya mulakan ucapan dan didahului dengan bacaan doa sblm mkn. Ape ag, rmai yg dah lapo.. Ktorg pn mkn la beramai-ramai. Nasi goreng ayam tu agak besh la & ni favorite saya kat cafe tu stakat ni. Huhu..Rase cam nk mkn ag la.



Kawan2 sume bg kerjasama semasa mjlis ni berlangsung. Walaupun majlis ni sgt simple, tp kawan2 gembira x terhingga jgk la. Ntah la sape yg suke sgt main2 & uat lawak bodoh. Conclusionnyer, wpn simple...majlis ktorg mmg sgt meriah tanpa ada game pn. Sume uat aktvt masing2. Aktvt yang paling disukai ramai adalah bbergambar. Dr awal strt majlis ni hingga akhir, dorg asyk bergambar jer. Mcm2 gaya ader. Yg paling xsnonoh adalah gambar org gila. Ntah sape la org gila tuh. Hummm... Rse cam nk uat ag jer dinner sbb sume kwn2 gumbira. Acara kemuncak mlm tu adalah acara amik gambar antara jejaka 2ZK25 @ penaung 2ZK25 dgn bendahari kelas 2ZK25.. Huhu..Xmo la mention name beliau.. Kalo nk tau, survey la sndri yer. Thnx to Ziela yang turut same bersusah-payah menjayakan majlis ni.



Budak2 palapes pon turut dtg walaupun Danau Lumayan tu jauh dr UPNM. Sggup dorg abeskn duit utk byr minyak kete semata-mata nk dtg dinner ni. Ingtkn xda la dorg nk dtg. Tp terima kasih sgt2 kat bdk2 palapes ZK25 & ZK50 yang trut sama melancarkan & memeriahkan suasana. Thanx to Zharif sbb sudi kotorkn kereta utk buang sampah yang ktorg dh uat.. Heee=) Lastly...saya mmg cayang sume classmate saya & rakan2 2ZK25. NNt kalo ade mse & waktu yang sesuai, leh la kite adakan ag majlis cam gini ea. Thnx a lot to all....

No comments:

Post a Comment