Specky??!! Say No!!

Spec???!!!a.k.a...kaca mata... ade banyak jenis sbnrnyer.. Ade yg colour hitam, jernih n mcm2 ag... Now ni, kalo duk dalam class mesti & wajib la saya duk depan sbb mate dak kabur.. Setelah mendapat cuti akibat daripada influenza A H1N1, dengan mendapat nasihat my luvly mummy & all my frenz, saya terpaksa adakan jugak spec utk kegunaan peribadi.. Demi sayangkan mate saya ni, terpaksa jugak kuarkn duet dari bank untuk beli spec..

Selepas solat isyak kat rumah aritu, saya ajak mak gi kedai spec sbb tempoh cuti kejap sgt..takot xsempat ciap spec tu.. Alhamdulillah...Spec tu ciap mlm tu jgak.. Tp ssh btol nk pilih spec..Byk sgt jenis n fesyen terkini.. Saya pakai sumer spec yang ader kat kedai tu. nasib saya agk baik sbb mlm tu, hanya saya seorg jer pelanggan kedai spec tu..



Tuan Kedai...Name dye Amran kot( sbb name kedai dye AMRAN OPTICAL).... tersangat lah baik.. Dye sanggup keluarkan camera dye utk saya gunakan.. Sbb dye nak suruh saya pilih spec sampai saya puas hati.. Tp, bkn sy sorg yang pilih..Mak pun join same utk pilihkan spec utk sy..Thnx mum!!! Cayang mak... Pilihan mak mmg sarah suke..!! Saya ni xkisah pe pn jenis barang kalo mak yang pilihkan.. Akhirnye, saya berjaya jgk pilih spec.. Spec tu warna maroon...Cam suar sukan kat UPNM ni la agknyer... Spec ni lak bikar separuh jer & agk kecik.. Not bad... Tp... yang xbest nyer...Saya xsuke pkai spec...seraboootttttt!!!! Nak xnk terpaksa gak... Harga spec tu RM 240... Huh!! lebur 240 dlm bank saya... Ssh pyh simpan duet, terpaksa gak kuarkn untuk spec ni... hmm.. takpe...dah tu je rezeki...spec ni pn rezeki gak ape?? Hehe.. Penghargaan kepada Amran Optical, bini Amran & especially my luvlu mum...LUV U SO MUCH!!! Ni lah Alkisahnye spec saya...

No comments:

Post a Comment