Me, my self...


Mase mule2 tgk & knal dunia ni, mak saya bg saya nama SITI SARAH BINTI RAZALI.. Saya lahir bulan 4... Time tu abah saya xda kat umah & mak telah selamat lahirkan saya kat HOSPITAL BESAR KUALA TERENGGANU... Mak cakap, berat mase lahir dulu, 1.7kg..berat kn???!!!... Thanx god for give me a birth... pengorbanan mak xkn Sarah lupe sampai bile2... Luv u so much!! My mum's name is Hazizah bt. Ishak. Mak keje sbg cikgu kat SMK Putra.

Abah saya lak sangat rajin keje. Abah, Razali b. Awang Hamat. Abah slalu aje xda kat umah..Tp bile sy balik cuti, abah slalu ade..Hehe..Thnx dad!! Abah keje sebagai pengawas hutan... Nw ni ofis abah kat Chalok.. jauh sgt dari rumah... Abah ade blaja rawatan alternatif iaitu acupuncture. Sape2 nk try guna rawatan abah saya, datang la umah yer. Abah jgn la keje kuat sangat..jaga kesihatan abah ea... Cayang abah sgt2..

Saya ank ke-2 drp 6 org adik bradik.. Along saya Ahmad Hawariy.. Along ni manje sgt ngan mak.. Bkn sbb mak manjekan dye, tp dye mmg mnje.. Saya ade 3 orang adik perempuan...Siti Syahida, Siti Amirah & Siti Hadirah. Dalam ramai2 anak mak, Amirah paling rajin.. Syahida rajin gak tp dalam bab2 yang dye minat je la.. Hadirah anak bongsu.. Dye pn same cam along gak..manje..biase la ank bongsu.. Adik lelaki saya name dye Ahmad Hakimi.. Sgt rajin bela lembu, kambing n mcm2 ag...Tp kalo suh stdy, humm...muke cam cuka jer...

My Favorite:
Food: Paling suke mkn kalo mak cuap...Xkesah la ape2 pn asalkn mak yang suap..

Movie: High School Musical...

Teacher: En. Rashid b. Ahmad (SCIPP) & Pn. Wan Yusmawati (UPNM)

Game: Love to play basketball with SCIPPianz 0206

School:
SK Tengkawang
SK Pasir Akar
Science Pasir Puteh (SCIPP)
Univ. Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)






No comments:

Post a Comment