Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak =)


Assalamualaikum kawan2...Sempena kehadiran Ramadhan Al-Mubarak ni saya ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada buat salah & silap secara sengaja @ xsengaja. Menjelang Ramadhan ni, marilah kita same2 bermaaf-maafan sesame kite. Bukan raya jer baru nk mintak maaf. Halalkn segala makan minum saya selama ni. Kepada kawan2 yang jauh di perantauan, jgn cedey2 walaupun korg xdapat puase & beraya bersama keluarga. Korg ada tanggungjawab lain yang lebih penting. Hehe=) Dikesempatan ni, saya juga nk mohon ampun dan maaf dari mak & abah yang banyak membantu saya sepanjang 20 tahun saya kat dunia ni. Jasamu dikenang. Dah banyak Sarah uat salah ngn mak & abah. Maafkn sayar ea.. cayang mak abah. Kepada cikgu2 & pensyarah2, saya hulurkan 10 jari sbg tanda mohon ampun dan maaf sekiranya ader terkasar bahasa spnjg tuan-tuan & puan-puan mendidik saya. Thanx a lot to all... Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak=)

No comments:

Post a Comment