For My Special Friend =)

Hai kawan2... Hari ni saya baru jer dapat barang yang saya beli. Saya dah beli jam tangan untuk saya & sahabat baik saya. Jam ni saya beli sepasang. Nk kate lawa xlawa sgt. Nk kate mahal, xjgk. Jam ni saya belikan khas untuk MOHD FAIZ BIN MOHAMED. Nothing between us.. Just my bestfren. Sbenarnye, dah lame saya nak belikan jam untuk dye. Kebetulan, ternampak plak jam ni. Teringin jgk la. Hehe...akhirnyer saya berjaya gak beli untuk Faiz. Saya beli ni pun just tanda persahabatan saya ngn dye dah nk masuk 3 tahun.


Now ni, saya ngn Faiz dah xbaik cam dulu dah. Ktorg jarang jumpe. Jarang ckp. Saya pn xtau pe masalah ktorg. Myb saya bz ngn kelas & dye pon same. Sbb tu ktorg jarang jumpe. Dye bertambah bz nmpknyer sem ni. Sbb tu mls nk kaco dye. Kalo kaco kang, gado besar lak nnt. Cedey gak bile dh jd cmni. Sbb dah xda owg yg leh jd tempat saya nk ngadu. Sepanjang saya duk kat UPNM dye dh byk tolong saya. Huhu..Thanx Coman. I call him Coman. Kawan2 lain rmai yang panggil dye faiz. Huhu...

Papepun saya tetap cayang Coman sampai bile2. Dye la bestfrenz saya forever. Xpenah saya ada bestfren cam dye. Hehe...jgn jeles... Hrp2 persahabatan saya ngn dye kekal sampai bile2. Huh!! sbnrnye nk ckp psal jam tangan jer. melalut sampai mane ntah. Hehe.. Just share my feeling. hihi.. Thanx Coman for being my special frenz..Cayang kamoo!!!

1 comment: